Eindelijk!

9 augustus 2016 - Kasane, Botswana

Waar moet ik beginnen? Het is lang geleden dat ik kon schrijven en ondertussen hebben we alweer zo veel en ver gereisd! Mooi Namibie, verschillende landschappen, aardige mensen en de dieren! Olifanten, nijlpaarden, zebra's, giraffen, poeh, wat nog meer.... Zo mooi om van dichtbij en in de natuur te zien. Gisteren in Botswana aangekomen, meteen veel olifanten gezien. Niet te hard rijden hier want het steekt hier ook zo de weg over, net als de geiten en de koeien trouwens. Vanmiddag gaan we de rivier op. Kom er verder niet al te dichtbij, overal wordt gewaarschuwd voor hippo's en krokodillen.......dusssssss. Morgen gaan we naar Zimbabwe, naar de Victoria Falls en dan weer twee dagen op deze camping. Wel relaxt even, wat langer op 1 plek. Daarna is het Botswana in, zandwegen, geen bereik en wifi meer voor een tijdje. Heerlijk om zo te reizen, hoor. De tent bevalt prima, het matje slaapt prima. We staan 's ochtends vroeg blij op om verder te reizen, benieuwd wat ons te wachten staat. Natuurlijk is het een hele uitdaging zo met z'n vieren op een kluitje voor een lange periode...... Niet altijd pais en vree maar dat wisten we natuurlijk wel. Maar ben nog steeds trots en blij dat we dit zo kunnen en mogen doen. Tot later allemaal! Xxxxxxx